RSS
Imprime contenidoEnviar a un amigo

NOTA: La información suministrada no se almacenará en ninguna base de datos y por tanto no será utilizada con ningún otro fin más que ser un servicio añadido al web.


Qué triste Noviembre, por Mª Esther García López.

La llocura y la muerte cébanse coles más débiles. Les muyeres sentímonos indefenses.

Qué triste noviembre, qué triste. Esti mes que yá de por sí ye escuru. La nueche llega darréu y el sol brilla débil y por menos hores . Pero amás la negrura asombrónos estos díes nos que, per un llau, difrutamos del branín de Samartín y, per otru, escurezse’l cielu ante la muerte. Qué triste noviembre. Nada que menos ocho  muyeres asesinaes nuna selmana. Los ocho crímenes ocurrieron hores dempués de que miles de persones de toa España se manifestaren el sábadu contra la violencia sexista. Qué triste noviembre. Qué triste. Tamos aflixíos, ensin saber qué llocura ta medrando cada vez más nesta sociedá ensin valores, onde reina l’egoísmu y la violencia per uquier. Ta visto que nun ye cosa de lleis, dalgo más fondo ta fallando ente nosotros. Tamos anublaos y enzoquetaos, distraíos por otres cuestiones que nos apurre a toes hores la tele, aburríos de tantes xirigoncies polítiques amañaes polos que namás piensen nel poder y cuanto más poder más quieren. Y, per otru llau, vemos medrar cada vez más la violencia que se ceba coles más débiles. Vemos un día y otru  cómo la muerte lleva a muyeres indefenses. Un día de llutu oficial y al día siguiente, dos muyeres asesinaes en Valencia, otra en Córdoba, otra en Vigo, otra n’Uviéu, otra en Tarragona, otra en Sevilla, otra en Madrí, otra en cualesquier requexu de la nuesa xeografía. Y van 48 no que va d’añu.

Quedámonos ensin pallabres, nun se sabe qué dicir. Manifestámonos, gritamos, o guardamos silenciu, llucimos llazos moraos, declárense díes de llutu oficial, pero ellos, los maltratadores, nun tienen coraes nin–yos lleguen estos mensaxes. Siguen col cuchiellu de la ira y de la llocura bien afiláu.

Nun ye solo cosa de lleis. La educación tien que xugar un papel mui importante. Paezme que nun ahí otru camín, pero hai que tomalo en serio. Tamos nun momentu d’alarma social. Tolos estamentos sociales han implicase. Tien qu’haber consensu políticu y consensu social. Ye urxente una solución, una solución que nun ye fácil. La llocura y la muerte andan per esti mundu de la mano. Qué triste noviembre, ¡qué triste!

Novedades de socios

Marcelo Matas

 

Colección RIMACUENTOS

 Noche de cumpleaños

Autor: Aurelio González Ovies. Ilustrado por Francisco Pimiango.

Cuando leas esta historia, comprenderás que el amor, la sencillez y la confianza en los sueños son los mejores ingredientes para celebrar una noche de cumpleaños inolvidable.

 

Colección RIMACUENTOS

 La Bruja en la Biblioteca

Autora: María Esther García López. Ilustrado por Jesús Aguado.

En la biblioteca del colegio hay mucho jaleo, los niños gritan y alborotan. La maestra no ha podido asistir. Llega, inesperadamente, la bruja Casimira y ejerce de maestra por un día. La bruja pone en práctica sus poderes y los niños viven momentos insólitos y sorprendentes.

 

Colección RIMACUENTOS

 ¿Qué animal eres? 

Autora: Julia Urdiales. Ilustrado por Marina Seoane.

La primavera ha llegado a la ciudad de Donaville y uno de sus habitantes, la comadreja Boni, desea salir de casa en busca de fantásticas aventuras. No tiene más que esperar a que sus dueños la dejen sola para poder escapar, adentrarse en el bosque, y descubrir todo lo que allí se esconde...

 

Novedades de socios

Nuevo poemario de David Fueyo

 

Novedades de socios

Novela de José Ángel Ordiz

 

Novedades de los socios

 

Novedad de nuestra compañera María José C. Díez-Balmori

 

Novedades de los socios

Poemario de nuestra presidenta

 

Novedades de socios

Libro de Ángel García Prieto

 

Novedades de socios

 

Novedades de socios

 

Novedades de socios

Libro de aforismos de Francisco Álvarez Velasco

 

Novedades de socios

Nuevo libro de Virginia Gil y Carmen Nuevo

 

Novedades de socios

Raúl Castañón

 

Novedades de socios

 

Novedades de los socios: Ana García de Loza

 

Novedades de socios

novela de Armando Murias

 

Novedades de socios

libro de Ángel García Prieto

Novedades de socios

Esther García López

 

Novedades de socios

J.F. Chimeno

 

Novedades de socios

Raúl Castañón

 

Novedades de socios

Nieves Viesca

 

Portada y contraportada

Nuevo libro de Pepe Monteserín

 

Oviedo, libro abierto

Colección Diez

Primavera eterna. Varios autores.

Colección Diez

Kaledidoscopia. Col.Diez 2

 

Descargar documento(374,85 Kb)

©2008 Asociación de Escritores de Asturias Aviso Legal

Iniweb 2.0  -  Conforme con:  CSS - HTML4.01 - TAW